Utan dina andetag..

Söt bild på mig och mathilda :)

Hallåhallå! :)
Sitter här i min ensamhet och lyssnar på deprimerande musik.. bra signe bra!
men iallfall, så ska jag snart ställa mig och baka cupcackes om jag orkar annars blir det nog datorn idag..
eller kanske någon film, sånt man märker, eller klockan är ju redan 20 i 4 men ändå.. nu börjar min dag kan man säga, för gick upp runt 11 någonting, och sen bara rinner tiden iväg! men nu ska jag kolla beck, och käka popcorn, för er som ville veta älskar jag popcorn (a) hihihihih! nä men ha det superduper fint nu! för det ska jag ha bara njuta av livet.. så fucking awesome!

Kommentarer
Postat av: linnéa

söta tjejer där då va (:

2012-01-08 @ 14:35:23
URL: http://liinneastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0