GÖTEBORG 2012

Hej! nu är jag hemma i blomstermåla igen! känns ändå rätt gutt! men hade gärna stannat i götet i kanske 2 dagar till eller något, men iallfall. Tänkte berätta lite om dagarna i götet, sen får ni bilder här under sen? låter bra va?
okej, men iallfall. I torsdags hämtade dom upp mig, sen åkte vi mot kalmar för det var därifrån tåget skulle gå. Vi fick vänta ett litet tag på tåget, stod även en as snygg kille där och glodde på mig. Som också skulle till göteborg, och han fortsatte att glo på mig när vi satt på tåget, och jag blev lite arg och började prata skit om han, och kalla honom saker.. sen loggade jag in på facebook, och då ser jag att jag har honom på facebook. För han har då lagt upp en bild på sig själv, och skrivit '' på väg till göteborg '' och fyyyyyyyyyyy. vad jag skämdes, för jag är rätt säker på att han hörde när jag prata om honom, och det värsta av allt var att han var grymt snygg! det märkte vi när han fick öppna en dörr åt oss på tåget. Tyckte det var lite småroligt, men ändå inte så kände att jag var tvungen att skriva det! tågresan fortsatte och både han och jag satt och stenglodde på varnadra, ända tills han gick av i Borås. Sen kunde jag inte sluta prata om honom, och är också rätt säker på att Moa tyckte jag var jobbig där. Men iallfall efter en lång tid kom vi fram till götet! Stationen och hotellet låg jätte nära varandra, så det var toppen! Moa och jag hade ett eget rum, och där började vi fixa iordning oss bara lite smått innan vi drog till liseberg! och förlåt men jag tog inte med mig min kamera.. för tänk er själva att gå och bära på den där i flera timmar, inte så kul kanske. Så sket i att ta med den. Men iallfall så åkte vi massa roliga saker! och jag är sååå stolt över mig själv, alltså. JAG SATTE MIG I ATMOSFEAR. Ni som inte vet vad det är så är det, 146 meter upp i luften, där man åker upp sakta tar typ 2-3 minuter att åka, upp sen släpps man ner och man är nere på typ 2 sekunder! det var såååå grymt! sen satte jag mig också i balder, och det trodde jag inte häller att jag skulle våga göra! men det gjorde jag sen åkte vi massa anant grejs, tog lite instagram bilder där vi satt i parisehjulet, där man ser lite av atmosfear och göteborg! kanske kan lägga upp dom senare. Vi stannade på liseberg till elva när dom stängde, vi avslutade med att åka lisebergsbanan typ 5 gånger eller något? men ja kul som satan hade vi det på liseberg! på kvällen, duschade jag och moa av våra fötter för dom ah.. ni kan ju tänka er hur dom luktade. hahah. Men ja det gjorde vi iallfall, sedan började vi ta lite bilder med våra fina kaninöron som vi köpte. Och sen la vi väl oss i princip och sov.
 
Fredag: Shopping som gällde! vi gick upp och åt den där förbannade goda hotellfrukosten! sen satte vi på oss shoppingskorna! vilket innebär converse. haha. Sen drog vi ner tll nordstan vilket låg precis utanför hotellet typ. Där började vi titta på kläder och sånt där, och hade det asbra! vi var även nere i stan och shoppade, vi åt lite god mat, fikade och sånt där! Vi gick nog i stan, flera timmar! vet inte exakt hur många, men det blev en hel del! men ja ungefär en timme innan tåget gick, gick vi tillbaka till hotellet och hämtade våra väskor och tog det lite chill innan vi skulle dra oss mot stationen! och när vi kom dit, så fixade vi oss en subway macka som vi kunde äta på tåget hem! tåget gick 7 minuter över 6, tåget gick och vi började flumma direkt. skrattade åt allt i princip och jag hade ju hoppats på att snyggingen skulle gå på i borås igen.. men nej det gjorde han inte! men iallfall så kom vi hem till kalmar runt tio någongång, lite över tror jag! vi åkte hem till blomstermåla/timmernabben, dom körde hem mig och när jag kom hem så visade jag det jag hade köpt och lite sånt, Sen kan man väl säga att jag gick och la mig i princip, satt lite vid datorn kanske? duschade gjorde jag också. Sen la jag mig.
 
TACK FÖR GRYMMA DAGAR I GÖTET! detta gör jag gärna om! bjuder på lajte bilder nu!
 
- Vill tacka moa för dagarna i göteborg! det var grymt! LOVE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0