LATITUD

Måste bara säga tack till domma underbara brudar! som gjorde min helg helt awesome.
sen tackar jag självklart alla andra som också gjorde den grym! Latitud har varit helt underbart! så kan ju berätta lite kortfattat bara. Fredagen började med att jag sanna och Amanda var uppe vid halv 9, för att boka biljetter till Justins konsert, och det sket sig.. vi satt i 3-4 timmar, och fick inte biljetter till någon av hans konserter, biljetterna tog slut så fort så att han fick släppa en till konsert dagen efter men vi fick inte bijetter till den häller. Men vi måste försöka fixa biljetter på något sätt. Mamma hämtade oss runt tre tiden, och då hämtade vi upp Alexandra och drog mot oskarshamn! vi fixade iordning oss hemma hos Amandas syster sophie, där vi åt lite pizza och hade det trevligt! vet inte riktigt när vi drog till latitud men det var väl ungefär när Ulrik hade spelat klart, där träffade vi Moa, Hannah, Nellie, och Moa M. Där vi pratade lite med dom, och sånt där. Sen träffade vi massa mer folk under kvällen, och vi lyssnade på massa band som spelade och dansade släppte loss och bara var helt vilda! vet inte riktigt när vi kom hem men sent blev det iallfall. Lördag morgon blev vi väckta vid 8, för vi skulle åka och äta frukost på hotell korallen gott som satan var det! på dagen la vi oss ute i solen ett tag, jag och sanna blev även utägda på kubb av, Amandas pappa, och Sophies kille. Jag och sanna spelade även krocket med dom, fast där gick det ju lite bättre fast med ganska mycket fusk då men iallfall kul var det! Sanna vann, och jag kom tvåa. Alex och Amanda hade gått ner och lagt sig så vi gick ner till dom, tror vi råkade väcka dom lite men ja, vi började i princip fixa oss därefter. Vi åt även lite grillad kyckling och pommes, innan vi drog mot dag två på latitud! i början hände det inte så mycket, det blev mer och mer ös ju mer tiden var, runt elva var det dags för kapten röd att spela! vi stod nästan längst fram, och gud fyfan vad bra det var! vi dansade sjöng med, hoppade klappade helt underbart bra var han! vi hoppade väl på cyklarna runt lite över två, när vi kom hem la vi oss nästan dirket. Det var varit grymt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0