Bra dag i skithålan ruda!

Hej hej alla bloggläsare! nä okej det där lät konstigt men hej iallfall!
idag var det skola det sög som vanligt hade omprov på elevens val fattade inte ett skit. Men iallfall så efter skolan drog man mot ruda med Amanda&Mathilda vi träffade Linnea och hade kul i aktivitetsparken och sånt köpte även två chokladkakor med marabou jordgubb ♥♥♥ tjockis jag vet. Vi åkte hem runt åtta satte mig vid datorn och sååånt. Har även hittat en skolavslutningsklänning nu det var tänkt att jag skule ha den jag hade förra året men nu hittade jag en jag bara måste ha men det bror på om jag kan ha den också för storlekarna var lite wierd men det går nog! aja kan ju lägga upp en bild på den, här nere sen! men ha det bra för nu ska jag kolla tv sen sova så hörs vi imorgon pusspuss på er.
Älskar den, fast ska dock byta skärp i klänningen men iallfall. Nu hoppas vi bara på att den passar osånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0