KLASSENS DAG

Hej nu är jag hemma efter en awesome dag i skälleryd och i kalmar! skälleryd var as roligt! låter bilderna förklara ganska mycket av dagen. Men iallfall vi badade, åt grillat hade dragkamp och vattenkrig i spöregn! det var hur kul som helst! Men iallfall sen cycklade jag och Sanna till Amanda efter skälleryd vi var ju dyngsura eftersom att vi hade haft vattenkrig osv.. men vi lånade Amandas dusch och fixade iordning oss sen drog vi mot Käääälmar. Där vi tittade på bion Älska mig igen den var jätte bra den får 4/5 stjärnor! men iallfall jag låter som sagt bilderna förklara dagen i skälleryd men kan säga att jag hade hur kul som helst med fina 7a!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0