Tisdag,Speedway & Klassens dag.

Hej och förlåt ännu en gång för att jag inte har bloggat.
Men nu är jag här igen, och igår var det tisdag och då var det skola rätt chill först var musiken inställd och då fick vi två timmars rast eftersom att vi har lunch efter musiken så det var bara tummen upp! så jag och mathilda drog hem till henne och åt nudlar och hade det bra!! och sen dom två sista lektionerna var det vollyboll i sporthallen lärarna mot niorna var faktiskt rätt kul att titta på! :) sen efter skolan stannade jag hos Amanda til 4 och åkte med min pappa hem. Och senare på kvällen drog jag mamma & min bror på speedway i målilla har inte följt med på ett tag så tänkte varför inte? och hade ändå inget annat att göra såå. Och idag är det klassens dag i skälleryd med 7a.
kommer bli kul tror jag så ska snart slänga mig på cycklen och börja cykla mot Mathilda och sanna sen åker vi mot skälleryd tar med kameran så det blir bilder det lovar jag er! vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0