har inte orkat.

Bara för att jag faktiskt saknar min dipdye lite..

okej.. förlåt att jag inte uppdaterar förens nu men har inte orkat har varit en chilldag idag.
Har tittat på sons of anarchy nästan hela dagen, har sett klart hela sesong 1 nu funderar på att lägga mig i sängen och börja titta på sesong 2, för orkar inte göra någontin men dagen har beståt av sons of anarchy, solat och bara tagit det chill. Men just nu har jag ingenting mer att säga, men bloggar kanske lite mer sen bror på om jag orkar sätta mig vid datorn, aja ha det bra iallfall!

Kommentarer
Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

SV: Jag vet, känner en som är frisör och hon sa att onaturliga färger försvinner efter bara några tvättar.. /:

Så det är därför jag funderar på någon mer naurlig färg liksom.. :)

2012-05-20 @ 22:00:52
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0