Helgen var azum!

Denna helgen ägde allt! ♥

Fredag:
moa kom till mig och sov hos mig tills lördag,
för hon jag isa amanda mathilda & pontus skulle till kalmar leos lekland!
och moa och jag hade damp kul på fredagen vi kollade på 101 sätt att åka
ur en gameshow! vi skrattade hela tiden! men sånna är vi (A) hehehehe
men den fredagen ägde , det var as roolig!

Lördag:
Moa och jag gick upp ganska tidigt för att fixa oss, för vi skulle ju åka,
till leos lekland i kalmar! och när vi hade fixat oss, så blev det mot stationen!
och där väntade vi på dom, och Amanda mathilda & Pontus kom sen kom isa med!
och sen väntade vi lite på bussen, och ja, sen kom den, och vi hade damp kul på
bussen! och sen skulle vi byta i ålem till kalmar, och det gick braa! om ni ville veta x)
jao och sen blev jag osäker på var man skulle trycka på STOP så jag fick ringa sanna xD
hehe, men hon hjälpte oss, TACK! jao, och sen fick vi gå en bit för att komma till leos lekland,
men sen var vi framme! och vi började leka direkt, det var asa kul! och sen lekte vi ett tag,
sen åt vi MAAAT! och moa hade damp med saltet läsken och ketchupen xD och blandade allt,
och isa smakade ;o fast isa är lite som hon är (A) och sen efter maten lekte vi lite till, och sen
blev det dags att åka hem :( men det var as kul på bussen hem (A) jag och Amanda gick in,
på toan på bussen, och bussen svängde och allt så vi skreek ganska mycket där inne xD
haahaha, och sen när vi kom ut så sa dom att alla hade kollat bak på toan x) hahahaaha,
piiinsaamt, men iaf sen var vi framme i ålem och där bytte vi buss till blomstermåla aoo,
och sen var vi i blomstermåla då, och där gick alla hem till sig, för att fixa sig lite då, och ja ;)
för senare på kvällen skulle vi till Amanda igen (inte pontus) och hemma hos Amanda åt vi tacos
och massa gott, ;) sen var man tvungen och föllja moa till Bussen, för hon kunde nt sova över :(
och sen började allt flummet komma (A) vi hade så jäkla roligt! jag kommer aldrig glömma den kvällen! :o
det var helt jävla underbart rent ut sagt! sen sommnade vi hos Amanda jag isa och mathilda då ;)
för vi skulle sova där, ;)

Söndag:
vi vaknade hos Amanda, och snyggt ju att hela sminket från lördagen var utsmetat över hela ,
fejjset (A) hehe, och vi vaknade och vi gick upp och lite sånt, och vi stängde på en skrääckfilm
drag me to hell eller nått sånt, kommer nt i håg, x) men Amanda fick panik och stängde av x)
så då kollade vi på en annan film himlen är oskyldigt blå, men den var TRÅÅÅKIIIIG!
så vi gick upp och åt frukost sen ner igen och stängde på nattbuss 807 , den var faktigst bra,
men svår att förstå x) men ja, och sen efter det så blev det att klä på sig och ja, sen åkte isa hem,
för hon skulle ha fotboll -.- x) men ahh, sen så var jag och mathilda tvungna att gå vi med :(
för vi skulle gå på en bio ikväll, som vi var tvungna att kolla när den gick :D så snart ska man till folketshus,
och kolla på : hur många lingon finns det i världen? :D den verkar bra, så snart ska man till mathilda!

Denna helgen var helt azuum! kommer massa bilder med!
men inte i detta inlägget för orkar inte har inte lagt in dom ,
och nu får jag snart skrivkramp :o så jag kommer lägga in
bilderna i ikväll , från leos och lördagen! :) men nu måste jag dra,
så vi får höras senare! puss!
//Signe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0