Muffins!

Hejj nu ska jag snart baka muffins :)
så gör ett litet inlägg innan jag ska göra de..
men isf skolan var helt okejj, fast höll på och dö på NO;n
vi skulle anteckna någon jävla film om fotosyntesen?
vem bryr sig? ;o inte jag ... men iaf, så på rasterna var det roligaast,
på lunchrasten gick jag och mathilda runt och gjorde gimmy five med massa :)
och sen frågade någon mig om han kunde få en kram (A) så gulligt så det fick han ;)
det var kuul ;) japp, och efter skolan gick jag och Amanda till lekplatsen och snackade
lite, och sen gick vi hem till henne och sen efter en timma skulle jag hem och nu sitter
jag häär ;) men nu ska jag baka muffins nu vet ni lite om dagen :)
pusss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0