back to school

Jao, som bilden, back to school, men det var helt okej, för att vara
första dagen på högstadiet, så var dagen helt okej, men iaf så kan jag
berätta lite om dagen, när jag kom till skolan stod mathilda och väntade
på mej, och sasha stod med där, så vi gick in tillsammans och sen körde
vi lite lekar med klassen, och sådär, sen hade vi typ 3 lektioner, vi hade först
bild, sen so och sen språk då, och jag har valt franska (y) värkar vara ganska lätt
ändå, men vi får se hur de blir, men det blir säkert bra, men iaf, så var den
första dagen helt okej, förutom att mitt skåp har damp..
hähä, eller det är bara jag som inte kan öppna det riktigt än ;)
så alex gör de åt mej så länge, men det blir säkert bra :D
men nu ska jag äta lite, och sen blir det väl skype med mathilda,
och sen Andra Avenyn!
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0