Lite nytt till bloggen :)

Hej, nu har jag precis fixat lite nytt till bloggen, med tanke på att jag är så dum och
råkar ta bort min profilbild, och blogglovin knappen, och de, men nu har jag fixat
de, fast inte profilbilden, och de för jag vet inte riktigt hur man gör? x) för det var
ju mathilda som hjälpde mej med det, men ska försöka fixa de själv, och sen
ska jag försöka fixa lite grejer till bloggen, och jag ska visa mina naglar jag
fixade idag, själv älskar jag dom! för att vara första gången jag gjorde de, så blev
de bra, och nu undrar ni säkert gjorde vadå? jo det ska ni få se på bilder sen :)
men ja jag har inte så mycket mer att säga i nuläget, ska fixa lite med bloggen
tänkte jag, och sådär, sen tror jag att jag ska stänga på en film och bara chilla.
men jag kommer att lägga upp bild på naglarna iaf, men ha det bra så hörs vi
puss!

Kommentarer
Postat av: caroline

sv: tack så mycket! :D

det är inte jag som gjort den :)

2011-08-18 @ 21:06:13
URL: http://carolinesjondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0