RIX FM

HEJHEJHEJ! :D
nu är det såhär, att jag lovade ju att ladda upp bilderna från öland, men jag orkar verkligen inte ikväll.
och imorgon kommer jag inte hinna för ska ju till kalmar med sanna joanna amanda mathilda & alex,
rix fm! (y) och kommer hem ganska sent eller sent och sent men ah, runt 23.00 eller något :)
så laddar upp dom dagen efter alltså på fredagen för då har jag inget planerat, men iaf idag har
jag varit med Mathilda , och sen Sanna ett litet tag, vi cyklade till ålem för att köpa energidryck (Y)
eftersom att b-måla har 15 års gräns på de, -.- men men! :D och sen typ blev vi lite flumm av de ;)
och sen träffade vi Amanda&Alex ett litet tag, vi pratade lite, om morgondagen och sådär, och sen
drog alla hem till sej typ, och sen hände lite annat orkar inte skriva allt, men dagen har varit toppen
men ni får ha det fint för nu ska jag sova..trött som ett as, men vi hörs på fredag igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0