STADSFEST!

hejhej!:D nu är man hemma efter en helt aweesoomoee kväll i kalmar. men iaf så åkte man in dit med Mathilda&Alex, men jag blev hämtad här hemma Alex pappa hämtade mej, och då åkte vi ju hem till Alex då. och då när vi kom till henne gjorde vi lite saker, och sen fick ju alex för sej att vi skulle cykla till ålem och köpa energidryck, för det är ända stället det inte är 15 årsgräns, så då gjorde vi det, och jag HATAR verkligen att cykla, men det fick ju gå, och sen hade vi bara en cykel också! ;) men ah, efter vi hade köpt de cyklade vi hem och fixade lite, och kollade på Andra Avenyn på datorn, och ja, sen åkte vi mot mathilda där vi skulle hämta henne och sen åkte vi till kalmar där stadsfesten skulle vara! artisterna var sådär. Tove styrke, aso seriöst, hon suger aprumpa, och hennes klädstil..omg,haha ah men sen ringde Amanda, oss som också var inne i kalmar så vi gick och mötte henne vid där rix fm var igår, och där skulle även caroline af ugglas, och veronica maggio, skulle spela, sen när vi hade träffat Amanda, så gick vi alla mot alla karuseller och allt, som var vid baronen, och jag sa att jag inte skulle slösa pengar på karuseller, men vad gör jag? aja men iaf, så började klockan närma sej 22.00 och då skulle veronica maggio spela, så jag och alex drog dit för Amanda&Mathilda skulle åka någon karusell, sen kom dom också dit, och då hade precis caroline af ugglas slutat spela, sen började veronica maggio då, vi sjöng med lite smått sådär(a) och nu sitter jag här, jag vet lång text men ni behöver inte läsa ;) och nu ska jag nog sova snart för klockan är 00.40, och sen kanske det blir kalmar imorgon också. om det blir det har jag varit i kalmar 3 dagar i rad, och kollat på massa olika atister, men imorgon är det ju ROLANDSZZZZ dom får man ju inte missa alltså? ;)(a) haha men ni får väll ha det så bra så lägger jag upp bilderna från rix fm när jag har tid, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0