tror jag börjar bli sjuk?

hejhej, idag kommer jag kunna uppdatera lite mer, för jag kan inte vara med mathilda idag,
förlåt...:( för jag är as förkyld och kan knappt andas, jag knarkar fan min astmamedecinen..x)
men idag blir det väll chill, film hela dagen, och just de ja! idag fick jag mina plancher!
as fint, (Y)<3 tror jag ska kolla på neversaynever nu, världens bästa film! tröttnar aldrig på den.
men lixom? det är ju justin! och idag vaknade jag jävligt tidigt, typ vid 07.00, eller något?
och jag kunde inte sommna igår, för jag låg och tänkte på att greyson chance följer mej på twitter!
fatta hur jävla glad jag blev, och jag har inte äns försökt att få han och följa mej? :O helt sjukt.
men aah, kommer uppdatera mer senare, pussochhej!
bara för att jag älskar min kamera! :D<33333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0