Blomsterrocken!

hejsan! :)
nu tänkte jag berätta lite om dagen, hade tänkt och göra videoinlägg.
men min webbcam dampar, så får skriva ist, men ja, jag och mathilda
gick ju och la oss vid 06.00 ungefär, sen sov vi till 12.40 typ, och
vi började fixa oss och lite, och sen satt vi lite vid datan, och sen
gick vi upp till blomsterrocken, och när vi går där så får jag syn på
TROFAST! vi snackade om han typ hela vägen dit, bara tänk om han
är där, x) så är han det, och vi får ett litet damp, och vet inte vad
vi ska göra haha, vi typ gick fram och tillbaka hela tiden, vi fick typ, lite trofastfever! ;)
haha, ah, men sen satte vi oss, och kollade på lite band som spelade
och så, inga bra direkt, men det dög, x) och när vi sitter där kommer
min brossas kompis fram till mig och mathilda, och typ kom as nära mitt ansikte sen sa han :
- har du sett min mobil?
han var lite smått full, haha, sen frågade han massa andra saker sen stack han ;)
men ah, sen hände inte så mycket, kollade inte så mycket på dom som spelade
vi kollade mest på trofast ;) haha, men ah, sen gick vi hem till henne ett tag
för skulle hämta min kamera så vi skulle få en bild på trofast.. men då är han såklart
inte kvar...och allt folk hade typ försvunnit när vi kom tillbaka, men det var några snygga
killar som spelade när vi kom tillbaka så vi kollade lite på dom, och sen gick vi till konsum
för vi skulle köpa någonting och äta, och till slut blev det Nudlar & Cola x) sen ggick vi hem
till mathilda och fixade det, och sen kom Alex ett tag med och sen skulle jag hem så nu
sitter jag här, och försöker fixa en ny justin bieber video, som jag höll på med inatt..
men det går inte så bra tyvärr, för hela pogrammet som jag gör videon i har fuckat up!
men, aja, orkar inte skriva mer men nu ska ni få lite bilder från i natt och blomsterrocken.
ni får resten av bilderna sen, det dampade sönder så ni får dom imon :)
pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0