Daim glass!

godmorgon bloggen!
idag kommer kanske ett videoinlägg, för idag ska jag inte göra något specielt.
ska vara hemma tror jag för, imon ska man vara med Mathilda, och vi tar nog
tåg in till kalmar och där ska vi träffa Alexandra&Amanda, och där ska vi kolla
på larz kristerz, HAHAHAHA! förra gången var det john lindbergs trio, och denna
gången Larz kristerz! och när vi kommer hem där ifrån så kommer jag nog sova
hos mathilda för sen nästa dag,(alltså fredag) så ska vi gå på blomsterrocken!
ja och därför ska jag vara hemma idag, och äta daaimglass! (y) och vädret
suger..så man kan inte vara ute direkt, och nu taggar jag bara tills klockan
är 12.40, för då är världens finaste person på tv! JUSTIN BIEBER!♥ och massa andra..
så blir att kolla på de, och nu måste jag nog äta frukost, och sen ska jag äta
daim glass till det på tv;en, och jag hade tänkt att detta inte skulle bli så långt
inlägg, men det blev det , rätt så? men ah, nu ska jag inte skriva mer för nu
ska jag äta frukost!
ha det bra pusss!
fattar inte äns att vi ska gå på detta?
kolla bara på hur dom ser ut! hahahah! xD

Kommentarer
Postat av: Alice

snälla gör ett video inlägg skulle betyda♥

2011-07-06 @ 13:31:03
URL: http://mathlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0