Dålig uppdatering idag.

jag kommer inte kunna blogga så mycket idag, och jag vet inte om jag skulle
vara med mathilda, och då kommer det bli jätte dålig uppdatering, men annars
så bloggar jag lite smått, men annars ska jag kolla på film eller något hela dagen.
för vädret suger! JAG VILL VARA UTE! tror jag kanske drar ut en stund och
fotograferar lite, om jag orkar dra mig från datorn, hehe jag är nog fan latast i hela
småland.. haha nejmen jag är väldigt lat.. fast måste säga att igår var jag ute och gick
i en timma typ, fattar inte att jag orkade men men, fick iaf skoskav så nu har jag ont
i fötterna också änu bättre! men aja, och kanske kommer ett videoinlägg men inte
säkert men annars får ni ett i veckan.. pusssss.
bild från öland igår, vill ni ha mer kommentera isf! :)

Kommentarer
Postat av: Joaaaaaaaaaaaaaaannaaaaaaaaaaa :D

hej du är otroligt fin hejdå. ;*

2011-07-11 @ 16:20:02
URL: http://bazazcheyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0