Dålig uppdatering!

hejsan hoppsan lillebror! :D
som rubriken, dålig uppdatering, men jag har varit med missie(mathildas nya smeknamn)
hela dagen, och jag orkar inte skriva om allt vi gjort men iaf så har vi spenderat våran tid
vid den nya kompisgungan vid skolan, och där träffade vi även Amanda Isa & Alexandra
fast efter ett tag stack vi hem till mathilda och fixade lite saker, och när vi kom tillbaka var isa
inte kvar, för hon skulle äta eller något? och sen var vi typ med nicole också resten av kvällen
kom hem för en kvart sen kanske, vi har haft jävligt roligt! förutom att några ''killar'' hade gått
upp på taket på skolan och började kasta päron på oss..-.- men aja, och nu ska jag typ snart
sova tror jag för sen imorgon blir det Mathilda och dom andra cheyorna igen, och så kanske
jag och amanda sover hos mathilda i tääält! (y) så då kommer jag alltså inte kunna uppdatera
någonting, men om det inte blir något tältande så uppdaterar jag senare på kvällen..
ha det bra pusss!
bilder från dagen kommer kanske någon annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0