saknat bloggen ?

SVAR : JAAAAAA!
fattar inte hur jag har klarat mig? men nu är jag iaf hemma från 3 azum nätter i stockholm med Alex!
det har varit bäst, men kan berätta lite smått om dom tre dagarna iaf.
Söndag:
vi åkte upp till stockholm och när vi kom fram kollade vi runt lite i lägenheten
och sen åt vi på macdonalds och ja det hände inte så mycket den dagen.
vi kollade film på kvällen innan vi skulle sova.
Måndag:
GRÖNA LUND! blev det den dagen, vi åkte massa olika saker.
lustiga huset och flygande mattan var nog bääääst! (y'<3
när vi skulle åka flygande mattan, så satt jag och alex brevid
en kille han var väll typ runt 14-15 och han började små flörta lite med Alex ;)
as kul var det iaf, men ja sen på kvällen blev det macdonalds igen...x)
och sen kollade vi film på kvällen.
Tisdag:
dags för shopping! fyfan trodde jag skulle dö i värmen..
hittade ingenting i stan, och för er som vill veta så glömde Alexandra
sin mobil inne på gina tricot i en provhytt, och tror ni den var kvar?
näe..så alex har ingen mobil längre, så.. för er som ville veta alltså..
och senare på kvällen blev det macdonalds igen......ganska trött på macdonaldsmat nu.
men sen åkte vi ut till kista galleria och där fanns mycket mer saker, där hittade jag
två linnen, och sen åkte vi hemmot mot lägenheten och kollade film.
Onsdag: alltså idag.
man vaknade av att Alice la sig på min och alex luftmadrass och började hålla på.
sen åt man lite och sen åkte vi hemmot mot b-målaa, jag och alex hade as kul
på vägen hem kan jag iaf säga, och jag orkaar verkligen inte skriva mer så nu ska jag
kolla allt nytt på facebook..56 nya händelser men ha det bra så hörs vi! :D
juste ja bilder kommer sen! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GEEEEEEE MEJ BILDEER :DD<3

2011-07-20 @ 19:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0