SORRY!

hejhej,har precis vaknat av att Alex ringde mig, och jag trodde ju att det var någon hemma
när hon ringde så jag låg ju kvar i sängen, och sen var det ju ingen hemma så jag fick
ju springa till telefonen, och sen slog jag foten i en stol...det gjorde ont...hahaa!
men nu mot det jag hade tänkt och skriva,  ja igår var jag ju med mathilda&Amanda,
men jag kom hem ganska sent så jag orkade inte blogga, men kan berätta om gårdagen
nu ist! jag åkte mot mathilda, runt 13.00 typ, och vi gjorde allt möjligt, åt och lite allt
möjligt som sagt! men sen efter maten drog vi ut en stund typ vid 18.00 eller vad klockan va?
men ah vi gick till skolan, och sen ville vi ringa Amanda och då ringde vi henne, och då
började vi gå mot henne, och sen gick vi in till henne och sat och pratade osv..
och sen drog vi till skolan, och gjorde allt möjligt och sen hörde vi att glassbilen kom
och då gick vi hem mot Amanda för vi ville ha glass, och vi kom precis när den var utanför
hennes hus, så det blev perfekt! och då köpte vi då någon glass, och först tog vi en var,
och började gå mot skolan, och där sprang vi runt och massa sen gick vi kanske typ
3 gånger hem till Amanda och hämtade glass, vi tog två varje gång! (a' haha men sen blev
det ganska sent fast vi var ju ute bland alla mygg ändå, och när vi sitter på rampen,
så kollar Amanda bort och gör en konstig min och säger : vem fan är de?
och vi kollar bort och där sitter en KATT! hahahahaha! vi började as garva,
sen går jag bort och kelar lite med katten, och sen ringde en PERSON amanda, ;)
och vi fick ju såklart inte höra så jag och Mathilda kom på ett namn till katten
namnet blev MANGNUS :D riktigt fint, ;) fast vi kollade aldrig om det var en tjej eller kille,
men det blev nog bra, och när jag skulle kela lite till med katten, då HUGGER DEN MIG I HUVEDET!!!!!
och då börjar Amanda&Mathilda asgarva och jag bara sitter där, fast sen börjar jag med skratta.
och efter den hade hugt mig i huvedet så vill den kela igen? x) konstig katt? ooyees!
men sen blev klockan runt 23.00 och jag och mathilda skulle hem , och när vi åkte hem såg
vi att Katten följde efter Amanda! xD hahaah, den gillade oss ;)
men aja, orkar verkligen inte skriva mer.. men ha det bra puss!

Kommentarer
Postat av: Alice

Bara ett inlägb idag? :O Du brukar göra så ofta ju... :)

2011-07-13 @ 18:29:06
URL: http://mathlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0