THE GRUDGE 3

FYFAN!
filmen är nog den värsta skräckfilm jag sett, och sen slutar den ju as bra också..
eller inte! men jag & mathilda MÅSTE se 4:an om den finns? eller kommer, hoppas det!
man vill ju veta vad som hände, men det känns lite konstigt att vi inte sett första filmen,
sen har vi sett nästan hela 2;an, hehe, men vi får ta och kolla på alla tycker jag eller vad
säger du mathilda? :) men ah iaf så tog jag ju med min data så nu sitter vi här och kollar
runt lite på facebook, och massa men skriver kanske ett inlägg senare får se, men ha det
bra så länge puss&hej!
hade tänkt och lägga upp en bild,på filmen  men nu är det ju såhär att blogg.se har allvarliga problem just nu!
så ni får bilden senare om det funkar då!


Kommentarer
Postat av: kris

hej, titta min blogg om du vågar? :O

2011-07-05 @ 22:47:26
URL: http://krisstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0