Hissa&Dissa!

Hissa! (Y)
* skolavsluting på fredag (alltså imon)
* att få höra klockona i kyrkan ringa ut .
* att mitt hår inte lockar sig idag.
* facebook!
* idrottsdagen


Dissa! (N)
* att sommarlovet tar slut en vacker dag.
* sjuan efter sommarlovet.
* min design på bloggen.
_________________________________________
det var ju ett tag sedan man gjorde en sån, så där
fick ni det , och snart ska jag till skolan, och det ska
bli kul att gå idag, för vi ska få massa gott, och sen
ska vi kolla på film, och jag ska ta med min kamera
och fråga om jag får ta lite bilder för att det är sista
dagen med våran klass, på mellanstadiet, men nu
måste jag fixa det sista innan jag ska dra till skolan
så ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0