JÄVLAR VILKET ÖS ! :D

har varit en kanondag och en kanon dag säger jag bara! :D
men kvällen ägde! men jag börjar med dagen, mathilda och jag tog
tåget in till kalmar, och där pratade man med Lena&Felicia, som också skulle till kalmar.
så vi pratade med dom hela vägen in, sen när vi var framme gick vi och kollade i afärer och sånt.
och sen smsade sanna mig, och frågade om vi skulle åka in till kalmar, men jag var ju redan där.
men vi frågade om hon ville komma, och det ville hon så vi mötte henne vid tåget, och sen shoppade
man lite till, och sen åt vi och lite och sen följde vi sanna till tåget, och sen gick vi till stället där ,
John Lindbergs Trio skulle spela, och sen träffade man Alexandra & Amanda, och så gick vi
till ben&jerry's och köpte glass, eller mathilda köpte men alla delade, och fan vad Alex åt!
hon tog alltid det jag hade på skeden... snäll du är.. men gillar dig ändå! men sen gick vi och
stälde oss så vi skulle få en bra plats och det fick vi med ganska iaf, och sen var det 3 andra
som skulle vara med i någon tävling, och det var två band och en tjej som sjöng, och i ett av
banden, var min syssling med i! :D dom var bäst så dom skulle ha vunnit, fast tjejen vann,
men hon var också rätt okej! men sen började John Lindbergs Trio, fy fan vilket ös det var!
och dom var riktigt bra också, en del var ju lite smått fulla också, så blev lite skratt med ! :)
men kvällen ägde iaf! och nu tänkte jag lägga upp bilder på det jag köpte, och känns inte
jätte bra att jag är helt pank.. nu blir det ingen mer shopping fören jag åker till Stockholm
med alex om några veckor, men iaf nu kommer lite bilder :)<3

Bikbok - 149 :-

Glitter ( ear cuff  ) 30 :-
och sen köpte jag ett fotoalbum med :)
och det var nog det hela men ha det bra så hörs vi imon! :)

Kommentarer
Postat av: alice

Vart köpte du tröjan? :)

2011-07-01 @ 13:52:30
URL: http://mathlin.blogg.se/
Postat av: alice

Vart köpte du tröjan? :)

2011-07-01 @ 13:53:10
URL: http://mathlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0