Lära kännadag i timmernabben!

Hej, nu skriver jag ett litet inlägg, om dagen då! :)
när man kom till skolan, så gjorde man inte så mycket, men sen väntade man på att bussen
skulle komma, och sen kom den, och då åkte vi och hämtade Ålem med, och sen mot timmernabben.
och när vi kom fram samlades man i sin klass, alltså 7a som är min klass. och så fick man typ.
intervjua en person, från en annan skola då, och sen gjorde man massa saker i gruppen som vi blev indelad i.
och sen skulle vi laga mat, i gurppen med då, och det gick väldigt bra tycker jag! ganska kul och laga mat,
med sånna man inte känner x) haha, men sen fick man lite ''fritid'' och man fick göra vad man ville och så.
och jag och isa känner moa från timmernabben så vi gick och snackade lite med henne, och sen gick vi
typ bort med moas grupps soppa till en husvagn och frågade om dom ville ha, x) hahaha, och dom tog allt..x)
när jag sanna moa isa och oscar stod där så börjde gubben snacka om att blomstermålas fotbollslag sög eller något?
haha, men sen var de sammling, och vi hade ett till lärakänna pass. typ olika lekar, jao men jag har iaf
haft en väldigt bra dag! och lärt känna lite nytt folk med! :)
pusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0