Filmen var bäst! ♥

Hemma nu från kalmar! (Y)
känner mig trååkig... köppte ingenting, bara godis till bion :/
men innan bion åt vi på macdonalds såg en skit snygg kille (a)
men iaf så, när vi hade varit på mc, så gick vi till bion! (y)
NEVER SAY NEVER ÄR VÄRLDENS BÄSTA FILM!!!!! ♥♥♥
rekomenderar den filmen till alla justin bieber älskare!
den var riktigt bra! jag älskade den ♥ japp, och nu sitter,
jag här och kollar på 101 sätt att åka hur en gameshow (y)
kul är det! men nu är det slut :( aja men nu blir det väll,
körslaget, tråååkigt men vafan ska man kolla på .
men nu ska jag hämta lite cola! :D
pusshejj!

så het! ♥

Kommentarer
Postat av: emmy

Justin bieber är så söt och "never say never" är den bästa filmen som finns håller med dig Signe

2011-03-27 @ 21:24:08
URL: http://femmy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0