Fredag! (y)

Tjaoow :D
idag är det fredag, guttans jao och efter skolan drog man till kalmar :)
vi skulle handla till min brors födelsedag han fyller år idag och vi ska ha
kalaset på söndag . och jag skulle nog vara med Alexandra då med :)
och i kalmar köppte jag en film på media markt som är superduper bra!
''allt för min syster'' heter den den är riktigt bra och ska nog kolla på
den ikväll, och ska nog göra om designen med men får se om jag orkar.
och idag i skolan dansade vi bugg, min och isas dans är snyggast! (y)
vi kom på en egen och den blev faktigst bra tycker jag då , fasst....
det kanske ingen annan tyckte ;) men nu ska jag kolla på filmen ;)
så vi hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0