gråta och skratta samtidigt ?

Hejj hopp :D
skolan har varit lite seg idag , men gick ganska fort ändå :D
det tråkigaste va när vi snackade om typp massa olika karlar xD
typ karl den 10 och så vidare så seegt -.- men iaf så var det
roligast sista lektionen på n:on, för vi har typ som sjärnlektioner.
varje gång vi har haft en bra lektion så får vi är sjärna :)
och nu hade vi fått ihop 10 sjärnor så nu fick vi en belöning :D
och då skulle vi kolla på en film som vi röstade om för någon vecka sedan :)
och vi skulle se filmen hachiko ( stav ) japp och den var långtråkig i början,
men på slutet var det så sorlig och allt så jag och isa började storgråta xD
och skrattade samtidigt så om ni ville veta kan man skratta och gråta samtidigt ;)
hehe men filmen var iaf bra tycker jag så ni kan kolla på den för den är lite långtråkig.
i början men den blir bättre och bättre och sorligare och sorligare :/ <3
men den är skit bra iaf :) <3 + att den är sann :o <3

jag orkar inte skriva vad den handlar om så om ni vill veta kolla på den! ♥



Kommentarer
Postat av: l i n n é a

jag trodde att det stod: en film av Lassie, hahaha :D

2011-03-31 @ 15:32:56
URL: http://linneaheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0