Helgen kommer bli bäst :D

Chuu :D
förlååt, jag vet att jag är jävligt seeg med bloggen men, ska bli bättre :p
och idag är det freedaaag (y) yeah, och det betyder helg! och denna helgen
kommer bli bäst, idag då fredag blir det nog att kolla på lite tv och bara slappa,
och imon (lördag) så ska jag och mathilda upp till sporthallen och kolla på killarnas
innebandy match, det är typp final eller något mellan dom och västervik, så hoppas
att dom vinner :D jao och efter matchen så är jag och mathilda nog lite och har damp,
som vanligt :D och sen på kvällen ska jag till Amanda och vi lanar hos henne, :D kuuul (y)
yeah och sen på söndagen blir det nog amanda lite då, och sen ska jag bort till sporthallen
och skjuta en tävling som jag skulle vara med på, inte jätte kul men men, men får väll gå,
och det kommer nog mycket bilder från helgen :) som jag kommer lägga upp på bloggen :)
men jag har ingenting mer att säga så kanske skriver något kort inlägg ikväll med ,
men vi får se, men vi hörs senare eller imon :)

Kommentarer
Postat av: gustav bror

och träfa meg <3

2011-03-11 @ 20:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0