Helt Azum kväll! ♥

Tjaa! ;D 
nu är jag hemma från en helt fantastisk kväll!
med Alexandra,sasha,mathilda och Elias! :)
och massa annat roligt folk, först, åkte jag till,
mathilda och dampet började med hennes webb!
och sen började vi dansa till massa låtar , och sen
började vi fixa oss till discot! som Alice klass skulle ha, ;)
och där träffade man Sasha och Alexandra! :) och elias med :D
vi gick typp in ett litet tag och sen gick vi ut och gjorde ''lite saker'' :)
japp, och sen började vi DANSA LOSS! :D kul var det (y) och efter det så ,
började Alexandra och jag ett tufftuff tåg (A) fick med ganska många ,
men sen tappade vi fler och fler :( hehehe xD men iaf sen så var det
dans tävling! jag och Alexandra dansade bugg, och vi vann (Y)
en liten kexchoklad var (a) hihi och Elias var helt vild, han dansade
på sitt lilla egna sätt ;) helt ensam på dansgolvet, xd sasha kunde knappt
andas så hon fick springa ut xD och vi satt där och klappade händerna xD
sen sprang jag och Alexandra runt och skulle ragga upp killar åt Alice,
gick sådär, fasst vi var mest på oskar, ;) men dom är ett fint par (A)
fast alice sprang och sa till sin mamma , så nu får Alexandra ingen
vecko-peng (A) HAHAAHAHAHA men iaf pallar inte skriva mer ,
men kvällen var helt fantastisk! så tack till alla som gjorde den
underbar! ♥♥♥ och imon blir det att se NEVER SAY NEVER !
med mathilda och filmen är i 3D !!! änu bättre! yess!
men nu ska jag typp kolla min facebook lite, :)
så vi hörs nog imon tror jag annars så hörs vi på söndag!
för kanske inte kan blogga på lördagen ( imon ) men vi får se!
puss!

jag och mathilda!♥

Kommentarer
Postat av: sasha(y)

det var fan skit kul måste vi göra om :D

haha ;) <3

2011-03-27 @ 19:55:33
URL: http://bubbleguum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0