Mår skit!

Hejj!
förlåt om jag inte bloggar så ofta nu,jag har varit med kompisar så mycket :)
och idag var jag med Amanda och Gustav, och lite Johannes ;)
och vi hade damp som vanligt :p kuul (Y) detta blir ett kort inlägg,
men nu sitter jag och kollar på Chelsea mot Manchester United!
och tyvär leder
Manchester United med 1-0 mot chelsea :/
men dom kommer vinna jag lovar!! :D (chelsea)
det blir ett kort inlägg, för jag mår verkligen inte bra.
har ont i huvedet, och är förkyld som fan, och hostar :/
så kanske inte blir någon skola för mig imon ,
men vi får se!


Kommentarer
Postat av: linnéa :)

krya gmn <3

2011-03-01 @ 22:29:44
URL: http://linneaheriksson.blogg.se/
Postat av: signe :)

tack gmn! ♥

2011-03-02 @ 11:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0