sjuk :/

Hejj!
idag är man sjuk :/ inte det roligaste men,
aja, idag har man mest, varit vid datan (y)
och snackat på skype med Amanda,
som med är sjuk , så vi satt och snackade
lite (y), och sen ringde Johannes upp,
på skype, och sen kom gustav ist,
så jag och Amanda snackade med,
gustav,och sen hör man i bakrunden,
att Johannes skriker på gustav haha xd
det var as kul, så jag och Amanda fick
lite skratt damp där, hihi, och snart
kommer pappa hem med mc mat åt mejj (Y)
MUMMS, och jusste ja, igår kollade jag ju,
på fotboll, och dommaren var helt cp,
han typp lät chelsea vinna xD
men det gör ju ingenting, men aja,
för man hejjade ju ändå på Chelsea! ♥
men jag orkar inte skriva mer nu,
vi hörs imon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0