- Down to earth..

Hejj alla bloggläsare där ute :D
idag vaknade man och åkte till kalmar och där skulle jag bara ha en sak,
en tidning en JUSTIN BIEBER tidning (A) fanns massa plancher och mera saker, :D
så man kan säga att halva tidningen sitter på min vägg nu ;) japp när mamma och
pappa var inne på blomsterlandet eller vafan det va så satt jag i bilen och ringde mathilda,
och frågade om hon ville träffas lite för vi blev inte så länge i kalmar, och det ville hon :D
sen hemma hos henne så gick vi först till konsum och mathilda skulle köpa en tidning :D
sen gick vi hem till henne , och sen gjorde vi massa saker, sen gick vi till skolan och lite,
sen hem till henne igen , och där gjorde vi en sak med justin bieber :D som ligger ute
på youtube nu på våran youtube kanal (y) yepp, och sen skulle jag typ hem..
för det är fucking jävla skit skola imon.. jag tror jag dör! aja det är bara och tagga,
till sommarlovet! men det var lite om dagen iaf får se om jag hinner blogga imon,
för på onsdag har vi prov om fotosyntesen .. :s och kan inte ett skit....
fattar inte varför man ska kunna det? men aja..

liten flumm bild på mig där! ;)

Kommentarer
Postat av: linnéa eriksson

jadu signe vad är ens skolan bra för ? :D

2011-05-02 @ 17:25:13
URL: http://linneaheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0