BODA BORG!

CHA CHA BLOGGEEEN! ;*
kom nyss hem från boda borg med klassen det var ganska kul tycker jag ändå ;)
bussen till karlskrona blev det väldigt mycket skratt på och hem blev det änu mer! :)
ja men iaf, när vi kom fram satte vi oss på någon gräsplan och fikade vårat fika som vi
hade då, och dom förledrarna som va med hade massa kameraor med sig.. och dom tog
massa bilder fett jobbigt! :o men iaf sen fick vi gå in då, och där fick vi kolla på någon film
som visade lite hur det var och så.. sen så skulle man gå till sin grupp, och imin grupp hade jag då,
Sasha,Felix & Aldar, vilken bra grupp man fick alltså, sasha och felix var okejj, men Aldar.. :o
men aja, sen skulle göra någon bana och det klarade vi typ efter ett tag eller något, men iaf,
sen gick man runt på lite olika banor, sen blev det tacosbuffé! :D och då hämtade vi mat och massa,
sen sjöng vi för felicia , för hon fyller år idag! grattis till dig! :)♥ jao och sen började alla gå.. och sen hittade
man ju inte sin grupp såklart -.- men efter ett tag hittade jag dom och då hade typ dom och några fler
grupper börjat sammarbeta? xD med Benjamin Amanda och några fler då, så vi följde inte grupperna,
efter ett tag så gick jag med Amanda bara, och vi skulle försöka klara ''lekparken'' själva hehe det gick
inte så bra så när vi hade förlorat blev vi så arga så vi vägrade gå ut från rummet så vi satte oss på en gungbräda,
som fanns där inne och sket i att lampan hade blivit röd ;) haha, kul var det, och sen blev det typ att åka hem,
det var nog fan roligast på bussen hem jag och Amanda hade verkligen damp! vi skrattade åt allt ;) seriöst
allt! ;) xD men ah sen var man då framme vid skolan där vi skulle gå av då, och sen blev det att åka hem.. och nu
sitter jag här och tråkar sönder, blir nog att ta en vaarm duuuccccchhh sen :D
och nu kommer bilderna sen dagen i karlskrona med en underbar klass! (y)


Födelsedagbarnet! :D

en gullig Amanda när vi skulle fika :D


HAHAHAH JAG DIGGAR DENNA BILDEN! xD


naaw vad gullig du är Amanda! ;)<3



en arg carl där! ;)

där fick ni några bilder jag orkar verkligen inte ladda upp fler :o
för det är seegt! ;P
men puss! :*

Kommentarer
Postat av: Sasha!

Fan vad kul det var asså!

jag har också lagt upp några bilder på min blogg (:

http://bubbleguum.blogg.se/

2011-05-07 @ 19:21:50
URL: http://bubbleguum.blogg.se/
Postat av: l i n n é a

jag hade velat följa med :(<3

2011-05-16 @ 22:14:11
URL: http://liinneastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0