Dagen har varit bäst! :D

CHAAA CHAAA BLOGGEN! ;)
nu sitter jag här och klockan är 22.21 och jag ska nog snart sova tror jag..
eller kolla lite på tv, men aja, iaf så har denna dagen varit helt awsome (y)
man var med mathilda efter skolan, och vi hann typp bara hem till henne och sitta lite
vid datan, för sen kom Askhan,Ajmal och hussein, :) små söta pojkar de ;) aoo,
och så skulle jag och mathilda dra upp till pizzerian för vi skulle äta där, och dom följde med,
då fast dom väntade utanför, och hehe sen askhan va utanför  så hoppade han upp vid fönstret fy fan vad rädd jag blev och mathilda blev säkert med det! haha men kul var det iaf, sen hade vi typ ätit klart och vi gick ut där ifrån...
och jag fick en blomma av Ajmal gulligt tycker jag allt! :) och sen drog vi till skolan och jaah, vi gungade och lite,
sen lekte vi kurragömmma och datten (y) kände sig lite barnslig där, men vem bryr sig, vi var ju ensamma på skolgården typ ;) jao och sen var vi tvungna att gå för vi skulle göra lite läxor och de, så det blev lite kramar och hejdå ;) och sen kom dom igen när vi var på vähem och sa att dom ville ha en kram till var så det fick dom med ;) jao, och sen började vi gå mot mathilda då, och sen kom dom igen och gick en bit med oss.. sen cyklade dom hem ;) men dagen var iaf väldigt lyckad! (y) och imon blir det Mathilda och isa tror jag ;) mina två fina systrar! (A) jaah, men har inte så mycket mer att säga, så vi får väll höras tomorrrroooowwww! ;)
pusshej&godnatt!♥

en liten bild som Albin (mathildas bror) gjorde om i photoshop, när vi tältade på mathildas,
fina bakgård (y) det var någon gång på påsklovet :) men aja ;)
kände för att lägga upp en bild gör aldrig deh :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0