FUNNY GAMES!

CHA CHA BLOGGEN! :D
Kom hem för ett tag sen från mina gullungar!
som heter Sanna & Mathilda, först efter skolan då gick vi hem till mathilda, och gjorde lite saker ^^
hehe sen gick vi hem till sanna och där gjorde vi en sak som jag inte kan säga fall Isa anell läser detta! xD
men iaf, efter vi hade gjort den där saken, så kollade vi på 2 filmer,fridy the 13th .. fan vilken film..
jag lär inte kunna sova ikväll men aja ;) och sen kollade vi på Funny Games, den filmen är helt sjuk.. om du frågar mig ;O
och riktigt hämsk ;o men efter filmen gick var jag och mathilda tvungna att gå för klockan hade blivit halv 9 ;O
vi glömde helt bort tiden :p men aja sen åkte jag hem vid kvart i 9 , och sen kom jag på att jag inte har övat på läxan vi har imon..sen träffade man också Askhan Ali Ahora tror bara de va dom? ;o kommer inte ihåg om det var hussein med? men aja, sen fick man en blomma och lite gulligt tycker jag! ;) men aja nu måste jag typ sova eller öva på läxan.. för klockan är snart 22.00, och jag är sjukt trött på morronen! men iaf, så hörs vi imon och jag är seeg med bloggen jag vet men ni får nöja er med att jag iaf skriver inlägg.. och jusste..
Cheka Sannas & Mathildas bloggar med..

http://saannajohansson.blogg.se/

http://maathilddah.blogg.se/

CHEKA DOM :D :D :D
men pusshejj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0