Hemma bra men borta bäst!

Som rubriken :D
hade gärna stannat längre i göteborg! men tyvärr kunde jag inte det.
men nu är jag hemma och har haft en Azum helg i göteborg!
och det kommer massa bilder har inte hunnit tagit bilder på det jag köpte men
jag köpte iaf ,
ett svart gina linne.
en till adidasjacka
en tröja
justins bok
justins skiva
och ett nytt linsskydd till kameran :D
men det var nog det hela nu kommer lite bilder sen göteborg!


Lite lika är vi allt tycker jag!

mot göteborg!

Vilken cooling på någon rastplats? :D

där fick ni lite bilder!
pusshej :*


Kommentarer
Postat av: l i n n é a

gullig bild på dej och din bror ;) <3

2011-05-16 @ 22:11:45
URL: http://liinneastylee.blogg.se/
Postat av: Anki

Nu ser du att jag har gjort ett besök på din blogg!!

2011-05-22 @ 18:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0