IT´S FRIDAY! :D

HELLO TODAY IS IT FRIDAY NANAANAN ;d
bara för att jag äger på engelska, men aja.
skolan var seg som vanligt, fast vi fick läsk och negerboll! :D
för lena fylde år idag, så hon bjöd på de.. mummms!
men nu sitter jag här och har varit ute och fotat lite
jag lägger upp bilder på det ikväll och det är typ bara massa blommor xd
för finns fan inget annat och fota så, blev blommor , och det gillas att solen
skiner och att det blir varmare ute! men nu är det såhär, att jag behöver eran
hjälp, men en sak, VAD SKA JAG SKRIVA OM PÅ BLOGGEN?
jag får seriöst damp.. för jag tycker iaf att det jag skriver om är sjukt tråkigt..
så  ni får gärna kommentera vad jag ska skriva om! :)
puss :*

snodde bilden av linnéa! ;)

Kommentarer
Postat av: l i n n é a

mer om dig, din familj,dina kompisar,mycket videobloggar och MASSA MER BILDER ! :D och text också (Y)

2011-05-20 @ 21:16:24
URL: http://liinneastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0