Jag trodde inte man kunde älska en person så mycket tills jag mötte dig.

Jag lärde känna dig för lite mindre än 4 år sedan den tiden var den bästa i hela mitt liv.
jag älskar dig otroligt mycket, och så fort jag såg dig så tänkte jag hon ska bli min vän.
och tiden gick och idag är vi bästa vänner, och du är min absolut bästa vän, har aldrig
haft en vän som du, när man är nere gör du än glad , man har alltid kul med dig.
jag har otroligt många minnen med dig , jag kan inte ränka upp alla men det är
många! jag har känt dig ett bra tag nu, och den tiden har varit helt underbar!
du är så sjukt fin älskling, trodde inte det fanns så fina personer tills jag mötte dig.
Bara inse att du är helt perfekt, och jag vill att du ska veta att jag älskar dig sjukt mycket.
MathildaAronssonNilzén lämna mig aldrig lova det! för jag skulle inte klara det..
jag älskar dig .


du är den bästa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0