lättskrämd? ja.

Tjolahop :D
idag har jag varit med Mathilda, och vi har haft kul som vanligt (y)
hon och jag är bäst på fotboll, kanske lägger upp video sen på det (y)
men ja, och jag är riktigt jävla lättskrämd, hennes bror behövde bara säga
BU för att jag skulle hoppa till xD så jag är väldigt lättskrämd ;) men ja...
nu sitter jag här och kollar på fotboll, blir nog att göra det sista på matte
läxan sen, (N) segt, jag vet men men, och ikväll ska jag kolla på Solsidan (y)
som börjar ikväll, vetinte om det är nya eller gammla avsnitt, men det får jag se ;)
kanske blir ett inlägg ikväll med men jag har inte så mycket mer att säga,
så vi får höras senare puss!

bara för att han är väldigt snygg! ;)

Kommentarer
Postat av: l i n n é a

gammla avsnitt :(

2011-05-23 @ 15:49:25
URL: http://liinneastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0