Mönsterås Med Dom Bästa!

Hejjsan!
idag har man varit i mönsterås på bluese festival (stav) och det var helt azum!
man mötte isa och amanda vid stationen runt 11.00, och väntade på bussen,
som vi skulle ta till mönsterås, bussen var väldigt full, sen var vi framme i mönsterås
och vi gick runt lite och ibland träffade vi på Mathilda och hennes kompis Linnéa, så
pratade vi lite med dom och så, sen var vi med Adam nästan hela kvällen, as kul
måste jag säga! vi gjorde allt möjligt, men sen när Amanda skulle hem så gick jag isa
och Adam ner till en lekplats typ, med en as kul gunga :D sen skulle typ Adam hem och
vi skulle ta bussen till lilla tråkiga blomstermåla, och när jag och isa kom fram så gick
vi till konsum och köppte lite godis, och sen gick båda hem, och nu sitter jag här,
och har tråkigt, blir att kolla om någon kan vara social på msn men aja, tyvärr
hade jag inte med mig kameran :/ så några bilder blir det tyvärr inte :/
men aja pusshejj :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0