ROSA NAGLAR !

hej hej ..
idag har jag varit med Alexandra och vi gjorde massa saker hon målade mina naglar rosa! (y)
fint blev det och massa andra saker, och nu sitter jag här och är arg för chelseas målvakt suger!
han försöker inte ens ta bollarna så har en sak att hälsa till dig ! TA DIG I RÖVEN! varsegod..
men nu blir det väll att kolla vidare på fotbollen, inte för att chelsea kommer vinna men skit samma..
och jag ska fixa lite på min design med, tror jag gör det imon eller kanske senare ikväll , men skit samma :)
men vi får höras senare så får ni ha det super bra tills dess (y) :D
PUSSS ;*

igår dampade blogg.se ...
så detta hände alltså igår (söndag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0