Skälleryd med dom bästa! :)

Hejj hopp :D
idag efter skolan drog jag isa och sasha till skälleryd, och efter ett tag kom Elias Charlie Felix & Isabell dit med :D
och felix och isa fick damp och började kasta lera på varandra! :o och det kom massa i min väska mysigt! näe..
och sen efter några timmar kom Aldar och fahad dit buhu.. och Aldar är ju fan bara intreserand av 1 sak.. men iaf..
sen kom Nicole Amanda & Alexandra med, och då var vi där och hade damp kul och felix har sämst humor.. han drog
as dåliga skämt hela tiden kändes det som xD yepp, och jag har fått en liten bränna.. och nu svider det jävligt mycket
på min rygg och Armarna sen blev jag biten av en jävla blinding eller vafan de va på ryggen! :s ah, men jag har typ
ingenting mer och säga nu för jag kom hem för någon timma sen typ.. och nu sitter jag här och skriver ett inlägg då :)
och ni får komentera mer! :D för annars är det inte kul och blogga? :p för det känns bara som om att ingen läser då..
så komentera mycket! (y) skiter i om ni komenterar Anonymt , bara komentera :D men ah det var typ det jag hade och säga, så vi får höras senare kanske slänger in ett litet inlägg ikväll , men vi får se :)
puss! ;*

Kommentarer
Postat av: ....

jag läser din blogg iaf :) !

2011-05-10 @ 18:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0