Sluta mobbas..!


Alla har väll nästan hört talas om casey en kille som har varit mobbad nästan hela sitt liv..
men en dag så slog han tillbaka han hade rätt många vänner som vände sig emot han, När
en kille började reta honom. Sånt gör mig jävligt förbannad det är sjukt fegt att så och titta på
när någon blir mobbad eller att gå över till mobbarens sida , bara för att det är lättast ..
man ska stå upp för sina vänner! man ska inte vara rädd för att försvara någon mot en populär kille/tjej
det är bara så sjukt fegt att göra sånt..sånt finns överallt, även på min skola.. detta handlar inte om justin,
men meningen är att man ska sluta mobbas att man ska våga stå emot mobbaren! sen att justin har ett
hjärta av guld och gör en sån här sak det är helt fantastiskt , men meningen är att man ska sluta mobbas!


Kommentarer
Postat av: linnéa eriksson

JAAA SIGNE JAG HAR EN IDÈ!

vi kan fejka att jag mobbar dej så kan justin bieber komma till dej och ge dej pris eller nåt (Y)

hahahhaha :D

2011-05-05 @ 22:48:53
URL: http://linneaheriksson.blogg.se/
Postat av: Signe :)

bra ide linneah ;)<3

2011-05-07 @ 18:36:51
URL: http://signeekarlsson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0