Söndag..

Hejj hejj! :)
nu när jag väl kollar på min design är jag inte nöjd med den.. headern är bra..
men inte det andra, så ska försöka hitta en annan design idag, och idag är
det söndag.. vilket innerbär chill och jag vetinte om jag ska vara med någon?
det får jag se isf, men idag märkte jag att jag att jag har en stor bula på skallen.
för igår när vi var på boda borg,då slog jag huvdet i ett jävligt lågt tak..hahaa xD
jag är lite klantig av mig ;) och ikväll tror jag att jag ska kolla på fotboll...
Mancheser united och chelsea spelar! :) så blir väl att kolla på det om inget annat
händer men ni får ha det så jätte bra så kanske jag slänger in något inlägg ikväll!
puss! :*

Tyckte den bilden var väldigt gullig på oss så jag var tvungen att ladda upp den...!♥

Kommentarer
Postat av: linnéa eriksson

gullig :D<3

2011-05-08 @ 20:25:29
URL: http://liinneastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0