trött som ett as..

Hejj alla där ute..
förlåt för att jag inte har skrivit något inlägg tidigare idag, var ute och solade förut.
och jag sommnade.. så fick väll en liten bränna låg ute i solen i kanske 2-3 timmar..xd
men så kan det gå när man är trött, men nu ska ni iaf få ett litet inlägg, som ni kanske har
sett så har jag en ny design, men ingen ny header, för ingen jävel vill ju fixa den xD
men aja, jag har ingenting och säga så ah, onödigt inlägg jag vet!

hahaha! mina fötter är missbildade vet..
bara för det kom jag och tänka på den dagen i sommar när jag mathilda och alex va..
jag säger : alltså jag har långa tår .
Mathilda säger : nej det har du ju inte .
Alex säger : nej du har inte långa tår, jag har långa tår nästan lika långa som dina signe..
hahaha vilka minnen man har! :)
fast tyckte allt att det var lite taskigt av alex ;) men älskar henne ändå ;)
puss :*

Kommentarer
Postat av: am

Fin bid

2011-06-02 @ 22:58:22
URL: http://mathlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0