Väldigt Azuum Daag! :D

denna dagen har varit skit bra, skolan först då var helt okej. förutom att jag sanna isabell joanna och mathilda
gick hem till sanna på lunchrasten för och hämta en sak och vi hade bet om lov och allt och vi fick det och ja..
sen kom vi lite försent , och då skälde han allt på oss när det var fler som hade gått hem och hämtat andra saker..
men aja.. kändes iaf iinte så bra men aja, efter skolan gick jag mathilda och isa hem till mathilda och hon skulle
hämta pengar sen stack vi till kiosken och drack slush :D och hade kul ;D sen gick vi till lekplatsen och isa fick
sitt lilla damp som vanligt men ah, sen gick vi till skolan för jag skulle ha fucking utvecklingsamtal och sen kom Amanda
med och medans jag hade utvecklingsamtal hade dom gått till konsum och lite, fast isa kom inte tillbaka för hon skulle hem men aja, sen gick jag mathilda och amanda till fotbollsplanen och vi hade verkligen damp, fan vad vi skrattade! xd
och sen gjorde vi massa och sen var klockan runt 18.30 eller något sånt, och mathilda var tvungen att gå hem och
jag och amanda var typ oxå tvungna att gå, och mathilda bor ju inte så långt ifrån fotbollsplanen, så jag tog sälskap med amanda, och sen blev jag hämtad hos henne, för när vi skulle gå till Amanda kom det en as läskig blatte bil..
det ser ut som en vit likbil ush, den gillas inte sen är det två gammla blattegubbar som kör runt i den, ush .,.
och den körde jätte sakta förbi oss, och det kändes som om dom kollade på oss, och allt det var lääskigt!
men aja, och nu sitter jag här och ska snart göra läxan tror jag för vi har prov på allemansrätten imon i skolan..
bajs på det..men aja pusshej!

VI ÄLSKAR SKOLANS TOALETT!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0