Paniken jag fick idag går inte och beskriva..

Hej, alla sötnosar där ute!
dagen har varit awesome i skolan, 2 lektioner (y)
vi hade bara 2 lektoner för att vi var på studiebesök på JOAB idag :)
awesome, alltså, det var rätt kul , förutom att min pappa jobbar där..
och vi kom överens om att vi inte skulle känna varandra..
men då kommer ju typ sanna & alex, och säger HEJ SIGNES PAPPA!
ashögt,kuul, ;) men iallafall, var det kul på JOAAAB! men sen när vi kom
tillbaka, så hade vi svenska, och då skulle vi typ jobba med någontig på datorn,
och då fanns det inga datorer kvar i dom datasalarna som finns nere på skolan,
så jag mathilda & sanna, fick gå upp i den datasalen, och vi var helt ensamma där,
så det var kul, men sen hörde man ett as högt ljud, och jag bara : vafan är det som låter?
och sen kommer jag på att det är brandlarmet, och jag får panik och börjar springa
runt och börjar hoppa omkring, och allt! och sen sprang man typ ut, xD
vi bara satt där och kollade facebook, sen hör man ett as högt ljud..
sncaka om panik!
haha, men det var lite om dagen iallafall, ha det fint!
jag bloggar mer ikväll om morgondagen, för har lite planerat då!
puss!
Stor bild iknow!
men nu ska jag dricka varm choklad!
massa kärleeek till dee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0