Lite mer om mig..

Vad heter du? Signe Azzuum Karlsson
I mellannamn? Esmeralda och något mer som jag inte kan stava xD
Vart bor du? I sverige.
Trivs du där? Men såklart att man trivs i Sverige! 
Brukar du läsa horoskop? haha nej.
Har du körkort? Nope.
Äger du några Converseskor? Yes, 3 par.
Favoritdjur? Grisar såklart.
Vad spenderar du dina pengar på? Kläder & GOOOODIIIIS!
Senaste konserten? konsert och konsert med rix fm 2011
Festar du mycket? Bror på hur man menar med ''festar''
Sprit, cider, vin eller öl? Cider
Brukar du bli för full? nej.
Antal kuddar i sängen? 7 heheh, ;)
Kan du baka bullar? nej :(((((
Har du varit med i scouterna? Nej. 
Bläck eller blyerts? Blyerts
McDonald’s eller Burger King? McDonald's
Är du allergiskt mot något? Näe.
Äger du ett busskort? ja.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? ingen
Hur ser du ut idag? Jeansleggings, linne och tjoktröja.
Har du läst en bok idag? näää.
Nästa mål i ditt liv? att få bättre än ett E på fysikprovet xD
Vad såg du senast på tv? BONDE SÖKER FRUUUUUU!
Hur svarar du i mobilen? TJENARE MANNEN, haha nej men hallå typ xD 
Vem ringde du senast? i dont know?
Vad sa den du ringde? -
Antal timmar sömn inatt? Ca. 8 timmar. 
Vad innehåller din favoritmacka? hahahah -.-

HAR DU NÅGONSIN...
Bråkat med ett husdjur: ja, det har jag en katt bet mig på huvedet en gång , gjorde satans ont! :o


har trågit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0