SIMS 3 IN MY HEART!

åååh, gud vad jag bara älskar the sims 3, jag är helt beroende!
men iallafall, jag hade tänkt videoblogga, men det blev
helt konstigt och blabla blabla osv..
så jag skriver istället.
Orkar inte skriva om fredagen, men vi var på sammanslaget i mönsterås, och hade kul helt enkelt!
men ja, idag då, så vaknade man ju upp hos mathilda, förlåt men har inte sovit så skönt i natt..
inte för att ni ville veta det men, jag sov i en fortölj! haha, men men, sen efter jag hade åkt från
mathilda, så åkte vi nästan direkt till kalmar, och skulle lämna in min mobil, så nu är den på lagning
igen...och då passade jag på att gå in på modehuset och kolla lite med mamma, hittade en as snygg
stickad tröja, men när jag såg priset gick jag ut från butiken..den kostade 499 kr...
så vi gick in i en skoafärr, hittade ett par as sköna & snygga skor!
så jag köpte dom, sen åkte vi bort till mediamarkt, och jag köpte ett the sims 3!
The sims 3 kvällsnöjen!
så nu sitter jag här och spelar de!
och på vägen hem från kalmar, så köpte vi med thaimat hem!
MUUUUMS!
men jaa. där har ni dagen...
nu ska jag fortsätta med att spela sims!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0