I'm sick .. it sucks!

BLÄÄÄÄ!
jag är sjuk, känns inte alls så bra..
men jag mår lite bättre än idag på morgonen,
det är värst på morgonen, menmen, nu ska jag
nog kolla på film eller något, och sen plugga på engelska läxan, som vi
har tills imorgon, om jag kan gå då, men lika bra och plugga ändå.
men jag känner att jag måste gå imorgon,för det är ju annorlunda
nu på högstadiet, man får ju inte veta vilka läxor man har,
man får ju sköta allt själv, men ska kolla med någon ikväll om vi har fått några läxor,
eller inte, men jag har inte mycket mer att säga nu, ha det bra så hörs vi senare
puss!

Kommentarer
Postat av: emma

är också sjuk >: men du får krya på dig! c;

2011-09-06 @ 12:45:00
URL: http://islandshestchey.blogg.se/
Postat av: Guess?

http://www.youtube.com/watch?v=WaFaeWrayq0'



kolla in NU!

2011-09-06 @ 19:38:01
Postat av: Anonym

krya på dej sötnos <3

2011-09-07 @ 19:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0